Serwis RCFORFUN
Każdego klienta traktujemy indywidualnie. Jeśli nie masz czasu, interesuje Cię jedynie przyjemność z jazdy – przeprowadzimy Cię przez cały proces, informując o wszystkich kosztach zanim podejmiesz decyzję. Jeśli jesteś modelarzem jak my, zapraszamy na dobrą kawę i wspólny serwis lub konsultacje. Doradzimy w wyborze części, narzędzi i akcesoriów.
Doradzamy i pomagamy na każdym etapie budując z Tobą (z przyjemnością) wieloletnią relację poprzez wsparcie techniczne i co najważniejsze – dobrą zabawę.
KILKA NASZYCH PROJEKTÓW
Traxxas Summit 1:10:
- przepiękny kolor czarny-metalik
- dach i zderzaki Pro-line
- koła Pro-Line
- akcesoria i oświetlenie Traxxas
Traxxas Stampede 4×4 VXL:
- Płyta podłogowa i metalowy wał napędowy od modelu Slash 4×4 HCG dla większego rozstawu osi
- Wzmocnione, lżejsze wahacze RPM
- Stabilizatory poprzeczne zawieszenia
- Anodyzowanego na niebiesko, aluminiowe pokrywki amortyzatorów
- Malowana i oklejana od podstaw karoseria od modelu Traxxas E-Maxx dostosowana do geometrii modelu
- Zmodyfikowane słupki karoserii
- Opony Pro-Line Trencher 2’8 na chromowanych kołach Traxxas All – Star
- Czarny ochraniacz i skarpetki na amortyzatory Dusty Motors
- Przedni i tylni zderzak od modelu Slash 4×4
- Zmodyfikowana konfiguracja zawieszenia i popychaczy
- Anodyzowane na niebiesko, aluminiowe łożysko sprzęgła ciernego
Traxxas Slash 4×4 – konwersja napędu – zmiana półosi na stosowane w modelu Traxxas XO-1 który wytrzymuje naprężenia wysokoprądowego zestawu 6s i prędkości powyżej 200km/h.
Traxxas #56086-4 E-Revo
Pamiętaj by amortyzatory uzupełnić zawsze „pod sufit” pozbywając się nawet najmniejszych bąbelków powietrza.
Przy modelach z osiągami powyżej 100km/h profesjonalne ustawienie geometrii to podstawa:
Pozostałości fabrycznych elementów, oczywiście z możliwością sprzedaży lub zachowania jako części zamienne:
A poniżej krok po kroku, sprawozdanie z tego czasochłonnego procesu. :)
Traxxas #56086-4 E-Revo
- karoseria malowana od podstaw
- popychacze anodyzowane na czerwono aluminium – 7075-T6!
- stalowe półosie (CVD) i wały centralne
- aktywne mierniki pakietów (buzzery) z przedłużaczami 2s i 3s
- czarny ochraniacz Dusty Motors („must have” na jesień i zimę!)
- aluminiowe wzmocnienie szkieletu, zderzaka tylnego
- stabilizatory zawieszenia
- wzmocnione, lżejsze wahacze RPM
- pełna telemetria (niewidoczna na zdjęciach) – temperatura, RPM, stan pakietów